Notes z Twoim logiem – jaki rozmiar? jaki układ?

Notes trzymany w dłoni

Nie od dziś wiadomo, że jako narzędzie promocji najlepiej sprawdzają się przedmioty praktyczne. Jednym z najchętniej przyjmowanym przez klientów gadżetem są oczywiście notesy. Codziennie bowiem zdarzają się sytuację, w których trzeba zapisać  ważne informacje i kartka papieru okazuje się niezbędna.

Czy warto inwestować w taką promocję?

Zdaniem specjalistów jest to jednocześnie jedna z najlepszych form promocji, ponieważ klient lub potencjalny klient ma często kontakt z logiem, które przestaje być dla niego czymś obcym. Często podkreśla się, że rozpoznawalność loga jest jednym z podstawowych warunków sukcesu. Warto więc postawić na to sprawdzone rozwiązanie, pomimo rozwoju innych form promocji.

Jaki notes wybrać?

Na rynku można znaleźć wiele różnych rodzajów notesów. Drukarnie prześcigają się w propozycjach dotyczących układu, a także rozmiaru. Zdecydowanie najbardziej popularne są te w formacie a5, czyli typowego szkolnego zeszytu, ponieważ można na nich zapisać średnią ilość informacji. Często jednak praktyczniejsze okazują się znacznie mniejsze formaty, które z łatwością można schować do kieszeni lub do aktówki i zawsze mieć je przy sobie. Przekroczenie średniego rozmiaru jest zwykle nieopłacalne. Sprawdza się on jedynie w przypadku dużych biur, gdzie notatnik leży cały czas na stole.  Jeśli zdecydujemy się na takie rozwiązanie, to na pewno powinniśmy się ograniczyć do niewielkiej ilości.

Rozsądne ceny

Rozwój technologiczny i rosnąca konkurencja sprawiają, że druk notesów (np. dobredrukowanie.pl) stał się niezwykle tani. Praktycznie w każdym mieście można znaleźć kilka drukarni, które zaoferują nam wykonanie takiej usługi w rozsądnych cenach. Jednocześnie z pomocą przychodzi internet, ponieważ można zamówić drukowanie w dowolnym miejscu w kraju.

Co z logiem?

W przypadku notesów warto zwrócić uwagę również na to, by logo nie było dominującym elementem, ponieważ notes stanie się w ten sposób bezużyteczny. Warto poradzić się specjalistów w drukarni, jaki format i układ notesu zalecają do danej branży, ponieważ posiadają oni na ten temat bogate doświadczenie i zawsze chętnie nam doradzą w sprawach szczegółowych.

Przede wszystkim praktyczność

Najważniejszą jednak zasadą jest to, by niezależnie od formatu, jaki wybierzemy, możliwe było wygodne zapisanie imienia, nazwiska, telefonu i adresu mailowego, ponieważ statystycznie są to najczęściej notowane dane. Jeśli notes jest zbyt mały, by je pomieścić, staje się po prostu bezużyteczny i zamiast być przedmiotem codziennego użytku, ląduje w koszu. Warto ponadto również pamiętać o tym, że znacznie częściej wybierane są notesy w układzie pionowym, ponieważ większość ludzi jest do niego przyzwyczajona. Jeśli jednak chcemy się wyróżnić, to układ poziomy będzie jak najbardziej dobrym rozwiązaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *