Notes z Twoim logiem – jaki rozmiar? jaki układ?

Notes trzymany w dłoni

Nie od dziś wiadomo, że jako narzędzie promocji najlepiej sprawdzają się przedmioty praktyczne. Jednym z najchętniej przyjmowanym przez klientów gadżetem są oczywiście notesy. Codziennie bowiem zdarzają się sytuację, w których trzeba zapisać  ważne informacje i kartka papieru okazuje się niezbędna.

Czy warto inwestować w taką promocję?

Zdaniem specjalistów jest to jednocześnie jedna z najlepszych form promocji, ponieważ klient lub potencjalny klient ma często kontakt z logiem, które przestaje być dla niego czymś obcym. Często podkreśla się, że rozpoznawalność loga jest jednym z podstawowych warunków sukcesu. Warto więc postawić na to sprawdzone rozwiązanie, pomimo rozwoju innych form promocji.

Jaki notes wybrać?

Na rynku można znaleźć wiele różnych rodzajów notesów. Drukarnie prześcigają się w propozycjach dotyczących układu, a także rozmiaru. Zdecydowanie najbardziej popularne są te w formacie a5, czyli typowego szkolnego zeszytu, ponieważ można na nich zapisać średnią ilość informacji. Często jednak praktyczniejsze okazują się znacznie mniejsze formaty, które z łatwością można schować do kieszeni lub do aktówki i zawsze mieć je przy sobie. Przekroczenie średniego rozmiaru jest zwykle nieopłacalne. Sprawdza się on jedynie w przypadku dużych biur, gdzie notatnik leży cały czas na stole.  Jeśli zdecydujemy się na takie rozwiązanie, to na pewno powinniśmy się ograniczyć do niewielkiej ilości.

Rozsądne ceny

Rozwój technologiczny i rosnąca konkurencja sprawiają, że druk notesów (np. dobredrukowanie.pl) stał się niezwykle tani. Praktycznie w każdym mieście można znaleźć kilka drukarni, które zaoferują nam wykonanie takiej usługi w rozsądnych cenach. Jednocześnie z pomocą przychodzi internet, ponieważ można zamówić drukowanie w dowolnym miejscu w kraju.

Co z logiem?

W przypadku notesów warto zwrócić uwagę również na to, by logo nie było dominującym elementem, ponieważ notes stanie się w ten sposób bezużyteczny. Warto poradzić się specjalistów w drukarni, jaki format i układ notesu zalecają do danej branży, ponieważ posiadają oni na ten temat bogate doświadczenie i zawsze chętnie nam doradzą w sprawach szczegółowych.

Przede wszystkim praktyczność

Najważniejszą jednak zasadą jest to, by niezależnie od formatu, jaki wybierzemy, możliwe było wygodne zapisanie imienia, nazwiska, telefonu i adresu mailowego, ponieważ statystycznie są to najczęściej notowane dane. Jeśli notes jest zbyt mały, by je pomieścić, staje się po prostu bezużyteczny i zamiast być przedmiotem codziennego użytku, ląduje w koszu. Warto ponadto również pamiętać o tym, że znacznie częściej wybierane są notesy w układzie pionowym, ponieważ większość ludzi jest do niego przyzwyczajona. Jeśli jednak chcemy się wyróżnić, to układ poziomy będzie jak najbardziej dobrym rozwiązaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *