Potrzebujesz materiałów reklamowych do firmy? Nie wiesz, na co postawić? Pomyśl o folderze reklamowym! Sprawdź, dlaczego warto i na jaki folder się zdecydować.
-
- Co to jest folder reklamowy?
- Dlaczego warto przygotować folder reklamowy dla firmy?
- Jak zrobić folder reklamowy?
- Folder reklamowy szyty, składany czy klejony?
Co to jest folder reklamowy?
Najczęściej firmy reklamują swoje produkty lub usługi poprzez umieszczanie informacji o nich na ulotkach. Jednak ich wymiary są bardzo małe. W sytuacji, gdy chce się zaprezentować w sposób kompleksowy ofertę przedsiębiorstwa, wówczas zdecydowanie lepiej postawić na folder reklamowy dla firmy. Taki materiał reklamowy będzie idealny do wręczania partnerom biznesowym, ale i potencjalnym klientom podczas branżowych targów i różnego rodzaju eventów.
Dlaczego warto przygotować folder reklamowy dla firmy?
Jakie są zalety folderów reklamowych? Co można dzięki nim zyskać? Przede wszystkim zyskuje się znacznie wyższą skuteczność przekazu. Dzięki informacjom zawartym w drukowanym katalogu można łatwiej przedstawić klientowi ofertę w sposób kompleksowy, co pozwala mu zaoszczędzić wiele czasu i często zachęcić do skorzystania z danej propozycji.
Drukowany folder umożliwia łatwiejszy kontakt z klientem niż gdyby odsyłać go do jego internetowej wersji. Taki katalog jest zawsze w zasięgu ręki. Można rzucić na niego okiem w każdej chwili. Folder reklamowy przedsiębiorstwa zwiększa jego prestiż. Wiadomo, że jego przygotowanie i produkcja jest czasochłonna, nie kosztuje też mało, więc docenia się, że firma dba nawet o takie kwestie.
Jak zrobić folder reklamowy?
Oczywiście, aby zaprojektować folder reklamowy, należy ustalić, co się w nim powinno znaleźć. Z uwagi na to, że jest to zebranie informacji o firmie i jej ofercie, najlepiej jest napisać je tak, by były dla czytającego przejrzyste, ale i ciekawe. Folder firmowy musi zainteresować odbiorcę, ale też podkreślić atuty przedsiębiorstwa i to, co wyróżnia je na tle konkurencji. Nie można zapomnieć o tym, by dopasować broszurę do identyfikacji wizualnej marki. Folder reklamowy musi pasować też do profilu działalności – trzeba zachować balans pomiędzy profesjonalizmem a oryginalnością. Bardzo ważne są zdjęcia i ilustracje. Muszą być ciekawe i wysokiej jakości. A co z treścią? Na pewno warto nie przesadzać z językiem technicznym. Zdecydowanie lepiej tworzyć teksty ciekawe niż branżowe.
Folder reklamowy szyty, składany czy klejony?
Foldery reklamowe mogą być wykonane na różny sposób. Można wybrać broszurę szytą, klejoną lub składaną. Oczywiście tutaj głównie znaczenie będą miały względy ekonomiczne.
Oprawa szyta folderu reklamowego zapewnia najtrwalsze połączenie stron. Sprawdzi się zwłaszcza w katalogach, które będą bardzo intensywnie użytkowane. Tak solidne połączenie będzie idealne do wszelkich broszur z informacjami technicznymi i cennikami. Jednak ważne jest to, że może być w ten sposób połączone maksymalnie kilkadziesiąt stron.
Katalogi reklamowe z oprawą klejoną pozwalają na prezentację oferty w sposób luksusowy. Papier również powinien być wówczas z rodzaju tych wyższej jakości, najlepszy będzie powlekany.
Folder składany to z pewnością dużo więcej niż ulotka, ale nie tyle, co katalog szyty lub klejony. Jednak nie oznacza to, że mało w nim miejsca na wartościową treść. Wiele zależy oczywiście od wielkości. Tutaj nie ma ograniczeń. Można zamówić składany folder reklamowy o dowolnej wielkości i kształcie.